IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
                  tak,
                  
                  Informacja na temat wadium
                  
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 tys. zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
                  nie
                
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów 
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              
                  nie
                
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów 
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                
                  nie
                
                Informacje dodatkowe:
                
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              
                  nie
                
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                
                  nie
                
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                
                  nie
                
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              
                Liczba wykonawców  
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  
                Maksymalna liczba wykonawców  
                Kryteria selekcji wykonawców:
                
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                
                  nie
                
                Informacje dodatkowe:
                
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                
                  nie
                
                Informacje dodatkowe:
                
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów 
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                
                  nie
                
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów 
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach 
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                
                  nie
                
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
                nie
              
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
                nie
              
              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione 
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich 
udostępnienia:
              
              
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji 
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli 
licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu 
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie 
połączeń:
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              
              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              
                  Aukcja wieloetapowa
                  
| etap nr | czas trwania etapu | 
 |  | 
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                
 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria| Kryteria | Znaczenie | 
| cena | 90 | 
| oferowana ilość sztuk/metrów przy jednorazowej dostawie | 10 | 
 |  | 
 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
              
                nie
              
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia 
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              
              Informacje dodatkowe
              
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy 
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące 
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              
              Wstępny harmonogram postępowania:
              
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              
              Informacje dodatkowe:
              
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby 
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny 
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              
                nie
              
              Informacje dodatkowe:
              
IV.4) Licytacja elektroniczna  
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              
              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
 w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń 
informatycznych:
              
              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              
              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              
                  Licytacja wieloetapowa
                  
| etap nr | czas trwania etapu | 
 |  | 
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                
              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              
              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
 do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo 
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              
              Informacje dodatkowe:
              
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje
 się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści 
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
                tak
                
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                
1.Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień 
publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień
 niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) konieczność dostarczenia innego, niż określonego w Umowie materiału, 
niepowodującego zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji 
określonego w umowie materiału lub wycofaniem jego z produkcji lub 
obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającego parametry 
nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
2) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji, o lepszych 
parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod 
warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny;
3) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację 
zamówienia;
4) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2. 	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w 
ust. 1 pkt 1-3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu skróceniu 
lub przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu 
umowy w sposób należyty.
3.   W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w ust. 1 pkt 4, 
gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez 
Wykonawcę, zostanie wprowadzona zmiana wynagrodzenia aneksem do 
niniejszej Umowy. 
4.   Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo 
zamówień publicznych w szczególności:
1) zmiana danych teleadresowych, 
2) zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
5.   Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które 
Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia 
odmowy. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej 
zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
6.  Warunkiem wprowadzenia zmian Umowy jest sporządzenie podpisanego 
przez strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz 
potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z 
okoliczności wymienionych w ust. 1. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
              Data: 26/04/2017, godzina: 11:00,
              
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną 
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg 
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              
                nie
              
              Wskazać powody:
              
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              
>
              
IV.6.3) Termin związania ofertą: 
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
 udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
 budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z 
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
 Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie 
całości lub części zamówienia:
                nie
              
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
 udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na 
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał 
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały 
mu przyznane
                nie
              
IV.6.6) Informacje dodatkowe: