| 
                     
                        
                     
                    
                        
                        
              Ogłoszenie nr 99676 - 2017
              z dnia 2017-06-22 r.
             Zamieszczanie ogłoszenia:
              obowiązkowe.
             Ogłoszenie dotyczy:
              zamówienia publicznego
             Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
                nie
                Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
              tak
               
              Numer ogłoszenia: 38379-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
              tak
               
              Numer ogłoszenia: 38577-2017 Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
                  tak
                 Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
                  nie
                 Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających 
                  nie
                 Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
                  nie
                 W przypadku przeprowadzania postępowania 
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
 – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniki Budowlanej, krajowy numer identyfikacyjny
              6365000000, ul.
              ul. Filtrowa 
              1,
              00611  
              Warszawa, państwo
              Polska, woj.
              mazowieckie, tel.
              022 8251303, 8252885, faks
              228 257 730, e-mail
              instytut@itb.pl
  I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
                  Inny: instytut badawczy  
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
              
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku 
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego 
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw 
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone 
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest 
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało 
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I 
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
                  II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz z instalacją i drukarek. 
                Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
              TO-250-01TA/17 II.2) Rodzaj zamówienia:
                  Dostawy
                 
                II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz z instalacją i drukarek. II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
                  Nie
                 
                II.5) Główny Kod CPV:
                30200000-1 
                Dodatkowe kody CPV: 
                30230000-0  III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
                  Przetarg nieograniczony
                  
                III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
              
                III.3) Informacje dodatkowe:
                 |  |  
                    Postępowanie/część zostało unieważnione 
                    
                    nie
                   
                    Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
                    
  |  IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert 
                      w tym
                       Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
                      Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
                       
                        nie
                       CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka sp.j., 
                        , 
                        ul. Wolność 8/4, 
                        26-600, 
                        Radom,  kraj/woj.
                         
                        Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
                        
                          nie
                         
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
                        
                          nie
                         
                        Skrót literowy nazwy państwa:
                         
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
                        
                          nie
                         
                        Skrót literowy nazwy państwa:
                        
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 148184,25 Oferta z najniższą ceną/kosztem  >
                      Oferta z najwyższą ceną/kosztem  Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
                        Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
                        IV.8) Informacje dodatkowe:  
   |  
 
              IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE 
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O 
CENĘ
             IV.9.1) Podstawa prawna 
            Postępowanie prowadzone jest w trybie  
             na podstawie art.  
             ustawy Pzp.
            
  IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu  
            Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu 
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
            
   
                         
                         
                        
                     
                    
                        
                     
                  | 
                
                    
                          
                                  
                                         
                 |