TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW
Sprawy zgłaszane pocztą lub e-mailem na adres Instytutu (e-mail: ci@itb.pl), po uprzednim zarejestrowaniu w kancelarii, przydzielane są na bieżąco przez dyrektora Instytutu i właściwych zastępców dyrektora do załatwienia komórkom organizacyjnym zgodnie z tematyką sprawy.
Sprawy zgłaszane drogą telefoniczną kierowane są do właściwych członków kierownictwa Instytutu lub bezpośrednio do zakładów naukowo-badawczych i komórek obsługi.
Sprawy zgłaszane na piśmie lub telefonicznie dotyczące informacji publicznych, które mogą być udzielane niezwłocznie są załatwiane przez kierowników komórek organizacyjnych lub upoważnione przez nich osoby w najszybszym możliwym terminie.
Sprawy dotyczące pozostałych informacji publicznych są załatwiane po złożeniu pisemnego wniosku o udostępnienie informacji publicznej - Udostępnianie informacji publicznej
Z uwagi na bardzo dużą ilość spraw dotyczących certyfikatów i ocen technicznych ITB, przyjęto w Instytucie specjalne tryby postępowania w tym zakresie:
- W sprawie trybu załatwiania spraw dotyczących krajowych ocen technicznych, europejskich ocen technicznych informacji udziela Zakład Oceny Technicznej
- Informatory Zakładu Certyfikacji ITB: