Główny specjalista ds. płac w Dziale Finansowym
RSSStanowisko: | Główny specjalista ds. płac w Dziale Finansowym |
---|---|
Miejsce pracy: | Warszawa, ul. Filtrowa 1 |
Termin składania ofert: | 29.05.2025 do godz. 23:59 |
Miejsce składania ofert: | praca@itb.pl |
Status: | w trakcie rozstrzygania |
Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie
poszukuje do pracy
w Dziale Finansowym
kandydatkę / kandydata na stanowisko:
Główny specjalista ds. płac
Nr ref. GF/1/IV/2025
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Filtrowa 1
Twój zakres obowiązków:
- Funkcja zastępcy kierownika działu.
- Sporządzanie list płac, zestawień zbiorczych oraz dyspozycji przelewów na konta osobiste i wypłat do kasy.
- Sporządzanie rozliczeń wynagrodzeń pracowników realizujących projekty unijne i krajowe.
- Obsługa płacowa funduszy cywilno-prawnych, rejestracja umów, naliczanie i sporządzanie list wypłat, raportów i zestawień. Zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych zleceniobiorców.
- Przygotowywanie informacji dla pracowników w związku z samodzielnym rozliczaniem praw autorskich w aplikacji prawa autorskie.
- Obsługa płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń związanych z pracą zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie kartotek wynagrodzeń i ich comiesięczna aktualizacja.
- Prowadzenie i rozliczanie czasu pracy oraz ewidencjonowanie absencji (zwolnienia lekarskie, urlopy).
- Dodatkowe czynności związane z Polskim Ładem,(zwolnienia od podatku, ustalenie podstaw opodatkowania, monitorowanie przekroczeń limitu zwolnienia).
- Naliczanie bazy wynagrodzeń pracowników do premii kwartalnej.
- Naliczanie świadczeń w okresie czasowej niezdolności do pracy.
- Naliczanie wypłat dot. ryczałtów samochodowych i jazd lokalnych.
- Obliczanie miesięcznych obciążeń składkowo-podatkowych narastająco w danym miesiącu łącznie z wypłatami wcześniejszymi (korekta wcześniejszych rozliczeń).
- Obliczanie zaliczki na PDOF zgodnie z obowiązującymi przepisami obowiązującymi.
- Rozliczanie zaliczki na PDOF z tytułu praw autorskich.
- Obsługa funduszy pracowniczych.
- Przygotowanie danych do sprawozdań GUS w części dotyczącej wynagrodzeń z umów zleceń i umów o dzieło.
- Rozliczanie delegacji krajowych.
- Sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę do przekazania przelewów składek ZUS i zaliczek PDOF.
- Sporządzanie i przekazywanie miesięcznych informacji o przychodach i odprowadzanych składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
- Sporządzanie i przekazywanie pracownikom pasków wynagrodzeń łącznie z RMUA.
- Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego pracowników ITB i zleceniobiorców.
- Sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach, pobranych zaliczkach na PDOF oraz zryczałtowanym podatku.
- Wystawianie zaświadczeń na wniosek pracownika.
- Archiwizacja dokumentacji płacowej.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym.
- Minimum 10 lat doświadczenia w obszarze płacowym.
- Umiejętność sporządzania list płac.
- Znajomość programu Płatnik.
- Doświadczenia w przygotowywaniu sprawozdawczości z zakresu płac (GUS).
- Bardzo dobra znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych.
- Wysokich umiejętności analitycznych, w tym dobrej znajomości MS Excel.
- Umiejętności zarządzania kilkuosobowym zespołem.
- Samodzielność, odpowiedzialność i komunikatywność (praca w zespole).
- Pracownik będzie musiał przejść krótką procedurę otrzymania upoważnienia dostępu do informacji niejawnych na poziomie "zastrzeżone".
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w instytucji nauki (instytut badawczy).
To oferujemy:
- Interesującą pracę w jednostce badawczej w centrum Warszawy.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na cały etat.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.
- Możliwość rozwoju zawodowego – udział w szkoleniach.
- Nagroda Jubileuszowa za ogólny staż pracy od 20 lat.
- Szeroki pakiet socjalny (m.in. program MyBenefit), opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie.
- Podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych.
- Bezpłatny parking na terenie Instytutu.
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy
o przesłanie CV do dnia 29 maja 2025 roku
na adres e-mail:
praca@itb.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
- Instytut Techniki Budowlanej, jako administrator danych informuje, iż Państwa dane osobowe zawarte w CV i liście motywacyjnym będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wyżej wskazane stanowisko. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych podana jest na stronie internetowej http://www.itb.pl/klauzula-obowiazek-informacyjny.html
- Podstawą podania danych jest art. 22.1 § 1 ustawy - Kodeks pracy z 16 maja 2018 r. (Dz.U. 2019 poz.1040, z późn. zm.).
- W przypadku podania szerszego zakresu danych, niż podany art. 22.1 § 1 Kodeksu pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), CV i listy motywacyjny, powinny być opatrzone klauzulą:
„Stosownie do art. 6 ust. 1 lit.a rozporządzenia PE i RE 679/ 2016 RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Instytut Techniki Budowlanej, z siedzibą w Warszawie, ul. Filtrowa 1, moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV i liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji”. - Przysługuje Państwu prawo cofnięcia tej zgody w każdym czasie.
Podmiot udostępniający: | Instytut Techniki Budowlanej |
---|---|
Wytworzył: | Anita Ślęzak |
Data wytworzenia: | 29.04.2025 |
Opublikował w BIP: | Anita Ślęzak |
Data opublikowania: | 29.04.2025 14:12 |
Liczba wyświetleń: | 85 |